čtvrtek 16. srpna 2018

Fotosešit od Saal Digital | Recenze

Ahoj :) 

Dnes přicházím s něčím speciálním a to recenzí na fotosešit od Saal Digital. Ráda zkouším nové věci, obzvlášť ty které mě zajímají a baví. Fotosešit jsem nakonec nezvolila pro svou potřebu, ale pro můj první novomanželský pár, který ve mě vložil naprostou důvěru a řádně mě "nakopli" k tomu, abych si více věřila aj.


Formát: 20 x 20 cm, matný. 

První, co mě opravdu dost překvapilo - neuvěřitelná rychlost dodání! Objednávala jsem 10. 8. 2018 (pátek) pozdě večer a včera 15. 8. 2018 (středa) mi byl ráno PPL doručen. Milé překvapení, neboť předpokládaná doba doručení byla ještě pozdější. Oproti konkurenci je to obrovský náskok. Opravdu nadšenost! 


Úvodní a zadní stránku (viz výše) chrání plastová stránka před poškozením. Sešit se zdá být pevný, kvalitní, z čehož jsem u kroužkové vazby měla strach. Poprvé mi nešly stránky rozlepit, ale zadařilo se bez poškození. Všimla jsem si malé rýhy na zadní straně fólie, ale nejsem si jistá, jestli to spíše nebylo mým nedopatřením. Co si však všímám u všech firem zabývajících se tiskem fotoknih a jiných produktů, na některých stránkách jsou rýhy vlivem tisku. To se dá snadno odpustit. Aby byly vidět, musí se člověk více na ně zaměřit. Ano, jsem detailistka. 


Program má hned několik námětů, ze kterého si lze vybrat šablonu. Já toho využila, neboť mě tlačil čas skrze dovolenou. Líbí se mi jednoduché ornamenty. Já pro tuto událost zvolila zlato-černou kombinaci, která se mi opravdu líbí a vypadá elegantně. V jednoduchosti tkví krása a to Saal Digital umí. 


Nevím, zda to bude vidět na této fotce (výše), ale je zde znát kvalita. Fotky vypadají živě, jsou pestré, ostré, vyniknou detaily. U jedné z fotek jsem zaznamenala, že i malé nedoostření se lehce vytratí (není tak vidět). Což je pro mě neskutečné plus. Oproti jiným konkurencím tu má malinký náskok, což se nedá říci o cenách. 

Pokud jste zastánce různých poukazů a akcí jako já (doteď jsem byla, jsem to ale ostuda!), přijdou vám produkty dosti drahé. Ale v porovnání s kvalitou si myslím, že se zde vyplatí připlatit, neboť hotový produkt přímo lahodí oku a pohladí vás po duši. 


Jsem sice zastánce pevné vazby, ale i kroužková vazba má své kouzlo. Tady se zdá být i pevná, že se asi nebudou tak snadno trhat stránky, kroužky. Poprvé mi nešly rozlepit stránky, ale to je pouze poprvé! Nyní se otáčí snadno. 



Z nedostatku času jsem nemohla více prozkoumat produkt a maličko jsem v něm tápala, neboť je to pro mě obrovská novinka. Netuším, zda-li jde více fotek hodit na jednu stránku, ale myslím si, že ve vlastním návrhu by to jít mělo. Já jsem zvolila snadnější postup - návrh během chvilky hotový. Jediné, co se mi nepodařilo je fotka nevěsty. Nevěděla jsem, jak ji zmenšit. Pokoušela jsem se o to, ale šla jen do této míry zmenšit, proto tam není celá, což mě dosti mrzí.


Přesto jsem z fotosešitu nadšená a doufám, že i novomanželé budou. Děkuji mnohokrát Saal Digital za možnost testovat tento produkt. 

Mějte se krásně a v brzké době (doufám) přijdu s články o Norsku. 

Vaše Alciellë

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu i milý komentář :).