úterý 13. února 2018

GARNIER Skin Essentials Rose | Recenze


GARNIER Skin Essentials Rose obsahuje: 


  • Hydratační denní krém – 50 ml
  • Odličovací mléko – 200 ml
  • Garnier Mineral Invisible Black, White & Colours antiperspirant sprej – 150 ml

Tato dárková sada je vhodná pro suchou a citlivou pleť. Obsahuje výtažky růže spolu s vitamínem E. Pleť je díky tomu jemná a svěží. Měla by šetrně odstraňovat nečistoty, maximálně hydratovat a chránit pleť. Obsahuje i bambucké máslo, které je pro pleť výživné a regenerující.




Hydratační denní krém jsem si maximálně oblíbila. Pro mou občas citlivou pleť je jako stvořený. Krásně se vstřebává, nezanechává mastný filtr. Dostatečně hydratuje a mně osobně voní příjemně. Ocenila bych větší množství krému, rychle mizí. Každopádně mohu doporučit. 






Zdroj: notino.cz

Odličovací mléko
mě tolik nezaujalo. Odstranění nečistot nebylo tak účinné, jak bych očekávala. Na pleti zanechával lepkavý pocit. Pleť odlíčil průměrně, kdežto na odlíčení řasenky je nedostačující. Navíc oči mě po čištění tímto mlékem nepříjemně pálily a pleť zčervenala. Samotné balení vidím jako nepraktické. Obsah mléka zůstal na dně produktu a těžko jsem ho vypotřebovala. Uvítala bych dávkování pumpičkou. Ale abych jen nekritizovala, produkt má příjemnou vůni, takovou nevtíravou a balení vypadá krásně, roztomile. 




Z této dárkové sady mě neuvěřitelně překvapil antiperspirant. Budu se opakovat, ale příjemně a nevtíravě voní, nepřebíjí se s jinou vůní. Líbí se mi i praktický obal produktu, který se dá uzamknout, tudíž nikde neodpadne víčko a nevystříkne. Samotný design je také fajn. Po aplikaci nezanechává mokré podpaží, rychle schne a nezanechává žádné fleky na oblečení. Výdrž je velmi dobrá oproti jiným antiperspirantům. Stačí ráno použít a do večera je víceméně vystaráno, popř. stačí zopakovat, ale málokdy jsem použila dvakrát za den. Tento produkt se vydařil, doporučuji





Od této značky vlastním ještě jeden antiperspirant a to Garnier Mineral Ultra Dry. O něm třeba v dalších recenzích o antiperspirantech.

Kterou máte vy oblíbenou kosmetickou značku? Který z antiperspirantů (od jakékoliv značky) je pro vás TOP? :) Také se vám těžko hledají krémy, aby splňovaly veškeré podmínky vaší pleti?

Užívejte krásného dne, 


Alciellë

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu i milý komentář :).