čtvrtek 18. května 2017

Lirene - Fyziologický micelární gel | Recenze

Ahoj. Taky jste až doposud jako já neměli nejmenší tušení o kosmetické značce Lirene? Jsem to ale ostuda, ale mám pocit, že doteď jsem ji u nás nezahlédla, možná jsem ji jen přehlédla.


Lirene je inovace tvořená ženami pro ženy a pro maximální bezpečnost kosmetiky je řádně testována. Mezi silné stránky lze zařadit prokázanou efektivu a příznivou cenu. Jedná se především o širokou škálu produktů v péči o pleť, nabízí kvalitní čištění a odlíčení pleti, vyživující krémy pro všechny typy pleti, různé masky na pleť a mnohem více. Lirene se snaží zajišťovat neustálé uspokojování všech potřeb zákazníků.



Dnes bych ráda začala netradičně a to láskou na první pohled. Neodolatelný design se smyslem pro praktičnost a elegantnost. Bytelná lahvička mi připomíná takového toho Šmoulu – bílý čepec a modré tělíčko. Má oblíbená kombinace. Největším plusem shledávám praktickou pumpičku na uzavírání. Určí mi tak přesnou dávku na čištění, po uzavření nevytéká. Lahvička vhodná přímo pro cestování, neboť rychlé rozbití nehrozí.  Malý mínus však připisuji za rychlý úbytek odličovacího gelu. Co se týče vůně, není tak vtíravá, jak jsem čekala. Připomíná mi něco mezi melounem a okurkou.  Samotný gel je čiré husté konzistence.


Pojďme však dále, co zajímá určitě nejednu z Vás. Čím je tak zajímavý tento gel? Čištění s ním je vskutku zábava. Můžete jej použít na vatový tamponek a odlíčit, nebo jej použít zároveň s vodou, což je opravdu skvělý použít ve sprše. Ušetříte si tak dost práce. Je vhodný pro všechny typy pleti, z čehož jsem měla největší strach. Sice mám normální pleť, ale občas jsou dny, kdy je dost citlivá a většinou mě čistící gely dost pálí, štípou a pleť mi po čištění dosti zrudne. Složení tohoto produktu, o kterém se zmíním níže, je šetrné pro efektivní čištění pleti, ale i (pozor) očí! S tím mohu jedině souhlasit! Čekala jsem, že gel bude dosti pěnit, ale překvapil. Jedná se o jemný gel, který po pleti krásně klouže a vytváří krásný pocit chladu, kdežto o pěnění nemůže být řeč. Po čištění mám pocit, že má pleť je vyhlazená a maličko pne. Pokud však chcete docílit kvalitního odlíčení make-upu, především odlíčení očí, doporučuji použit další odličovací produkt. Ale řekla bych, že za nízkou cenu mnoho muziky. U mě si při čištění vedl skvěle. Během testování jsem měla sušší pleť. Gel si poradil velmi snadno. Po suché kůžičce žádná stopa, nečistoty jako je prach, zbytek líčidel též zmizely. Občas jsem musela gel použít vícekrát, ale který produkt na čištění ne?


Tento gel obsahuje jemně čistící micely, které fungují jako magnet.  Jedná se o shluky molekul, které pronikají do hloubky pleti, přitáhnout nečistotu a následně pleť čistí. Dále je zde obsažen mangový vosk a D-panthenol. Tento produkt by měl zachovávat přirozené pH pokožky. Bohužel otestováno nemám, ale nemám ani pocit, že by se pleť za dobu čištění zhoršila.


Za mě fyziologický micelární gel Lirene mohu doporučit, není špatný. Řekla bych, že většinu kritérií (viz výše) splňuje. Setkala jsem se s horšími. Např. mnohem dříve mi nesedl Garnier. Za zkoušku to stojí! J

Užívejte pěkných a brzy další recenze.

S pozdravem 

Alciellë

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za návštěvu i milý komentář :).